Grillaccessoires voor bedrukking of gravure bieden het voordeel dat ze alle prijsklassen dekken. Goedkoop bestek kan worden gebruikt als klassieke relatiegeschenken.
Advertentiemateriaal voor alles wat met barbecueën te maken heeft, is ideaal voor verdere campagnes: nodig je uit voor een barbecuefeestje of organiseer een bedrijfsuitje.
Barbecue-workshops met heerlijke recepten voor marinades en salades zijn ook een populaire marketingmaatregel. Laat uw creativiteit uw lichaam en geest overnemen. In onze winkel voor promotieartikelen haalt u de juiste producten voor uw advertentiebudget en uw marketingstrategie.
Barbecueën, picknicken en buiten genieten
Vuur en vlam voor uw klanten Grillen is de kunst van het koken met simpele middelen die niet aan een vaste locatie gebonden zijn. Maar de keuken is vaak niet ver weg. Uw potentiële klanten zullen ook blij zijn met merkgerechten en kookartikelen. In lijn met uw merkimago en uw bedrijfsstrategie kunt u uw prospects op beurzen en andere evenementen merkartikelen aanbieden die precies zijn afgestemd op de interesses van de doelgroep. Bedenk wat uw klanten leuk vinden en wat hun voordelen biedt wanneer u online advertentiemateriaal bestelt. Dit kan naast een promotieartikel om te grillen ook speelgoed voor de kinderen of pepermuntsnoepjes na de knoflooksaus zijn. Daarnaast zijn alle artikelen voor zonbescherming, zwemmen en excursies een mooie aanvulling op barbecueaccessoires.
Hoogwaardige bedrukking en elegante gravures voor barbecue-artikelen
Voor elk materiaal zijn er geschikte afwerkingstechnieken. Barbecuepunten die aan directe hitte worden blootgesteld of die vaak worden schoongemaakt, moeten van bijzonder hoge kwaliteit zijn. Een gravure vereeuwigt uw merk of uw slogan op een visueel aantrekkelijke manier op hout en metaal. BBQ schorten, BBQ handschoenen en nog veel meer kunnen naar wens bedrukt worden. U beslist of u discreet of duidelijk zichtbaar wilt overkomen. We vinden het vooral belangrijk dat de kwaliteit van weggeefacties ook klopt. Zowel het product als de afwerking moeten van het eerste tot en met het laatste artikel aan hoge eisen voldoen. Zeker als het om eten en kookgerei gaat, kun je geen compromissen sluiten.
Adverteer in het barbecueseizoen
Voor barbecueproducten die je als reclamemateriaal hebt bedrukt, kun je een langetermijn- of een kortetermijnstrategie hanteren. Verbruiksartikelen zoals barbecuekruiden of aanstekers zijn ideaal voor korte campagnes, bijvoorbeeld voor een productlancering. Langdurige producten worden daarentegen jaar na jaar gebruikt. Om ervoor te zorgen dat de promotieartikelen aantrekkelijk blijven, bieden wij u een tijdloos design. Uw reclameboodschap moet overeenkomen. Onze ervaring en de vele onderzoeken die we over dit onderwerp hebben gelezen, laten zien wat snel ouderwets aan het worden is. Wij adviseren u graag hoe u uw barbecueproducten het beste kunt voorzien van uw merkboodschap.
Duurzaam genieten en effectief adverteren
Gegrild vlees en groenten Wij zijn van mening dat voor barbecueën en reclame hetzelfde principe geldt: beter minder en ervoor geselecteerd. De wereldwijde honger naar vlees is niet allemaal goed en helaas hebben veel reclamemateriaal maar een zeer kort effect. Des te belangrijker is het om een partner aan uw zijde te hebben die u advies kan geven op uw maat. Ons belangrijkste advies: leer uw klanten kennen! Hoe meer u weet over hun voorkeuren, hoe beter.
Er zijn ook vegetariërs die honger hebben naar gegrild voedsel, maar dan zonder vlees. Er zijn ook altijd nieuwe trends: pulled pork, recepten voor een roker, gegrilde vis, … Het hangt er sterk van af hoe u uw grill-promotieartikelen uitstalt. Vaak bepaalt de eerste indruk of uw doelgroep zin heeft in een gezellige barbecue-avond als ze uw relatiegeschenken zien of dat ze bang zijn voor rook en verbrande vingers. De volgende zomer zal zeker komen! Er bestaat niet zoiets als slecht weer, alleen het verkeerde reclamemateriaal. Zelfs als dit barbecueseizoen in het water valt: de volgende zomer komt zeker. Met de dienst Promostore kunt u snel reageren op actuele ontwikkelingen en flexibel plannen. Het is niet aan ons om spontaan een barbecue te organiseren of een reclamecampagne te starten!